Mobile-first маркетингът превзе света на рекламата!
12.02.2024 by Lyubomira Tonova
Мобилният маркетинг е задължителен, това вече не е избор. Mobile-first advertising е маркетинг стратегия, която се фокусира върху рекламирането и промотирането на продукти и услуги чрез мобилни устройства. С течение на времето все повече хора използват мобилните си телефони за търсене на информация, пазаруване и забавление, което прави мобилните устройства отлична платформа за рекламиране.
Mobile-first advertising не само е ефективен начин за достигане на целевата аудитория, но също така предлага и по-голяма възможност за персонализирани и интерактивни реклами. Според данните на Google, мобилните реклами са почти два пъти по-ефективни от десктоп рекламите, като имат по-висок процент на кликваемост и конверсии.
Тенденции в растежа на мобилния маркетинг
- Към днешна дата са изхарчени 6 милиарда долара за дигитална реклама.
- Предвижда се, че 30% от общите разходи за реклама ще бъдат насочени към мобилни реклами.
Статистика за мобилната реклама
- 63% от потребителите са по-склонни да направят транзакция, ако уебсайтът е оптимизиран за мобилни устройства.
- 70% от кликовете върху мобилните реклами водят до действие.
Предимствата на мобилния маркетинг
- По-доброто взаимодействие с клиентите
- Персонализирани реклами
- По-голямата видимост
- Бизнесът може да използва мобилната стратегия, за да запази своето конкурентно предимство на пазара
Мобилният маркетинг е на път да промени начина, по който компаниите достигат своите клиенти и как те взаимодействат с тях. С разрастващата се популярност на мобилните устройства, инвестирането в мобилния маркетинг става все по-важно за успеха на бизнеса.