CASE STUDY: FACEBOOK МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
Международен технически панаир 2023
МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ
Клиент: Международен Панаир Пловдив
След успешната съвместна работа по предишен проект, Международен панаир Пловдив се обърна към нас за цялостно изграждане на визия и популяризиране на Международния форум за индустриален бизнес и промишленост – Международният технически панаир.
Грандиозното събитие традиционно среща хиляди посетители с експерти в много браншове, а желанието на клиента беше да увеличим тези цифри и да постигнем високи нива на ангажиране.
Какви стъпки предприехме ние за тази цел?
- Стартирахме с анализ на текущото онлайн присъствие
- Оформихме ясна маркетингова стратегия
- Актуализирахме Facebook страницата на събитието
- Засилихме дневните публикации с актуална информация от предстоящото и случващото се
- Използвахме ремаркетиране на аудиторията, посетила целева страница, както и аудиторията на основния -сайт на клиента
- Създадохме разнообразни и привлекателни криейтиви
- Заслуга за отличното представяне на рекламите има и активната ни колаборация с екипа на Международен Панаир Пловдив
- Сегментирахме таргетирането, за да достигне до точната ауадитория
- Таргетирахме по категории и браншове
- Заложихме на Facebook кампании за генериране на трафик
- Таргетирахме редовните клиенти с e-mail маркетинг
- Съобразихме e-mail маркетинга с потребителския път на клиентите
Малко цифри за финал
Резултати
Reach
Достигнахме до 786 407 нови потребители
Импресии
Получихме 7 936 119 импресии
Link Clicks
18 416 уникални
Трафик
50% повече посещения на сайта
Event Responses
7 637 Event Responses
Как го постигнахме?
Рекламни кампании
Създадохме рекламна стратегия 6 месеца преди събитието. Разпределихме общия бюджет за всеки етап от кампанията.
Аудитории
Използвахме 6 специални аудитории
Ремаркетинг
Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории
Реклами
Публикувахме 25 различни рекламни послания
Трафик кампания
Направихме рекламна кампания за директен трафик към уеб сайта