CASE STUDY: FACEBOOK МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
АГРА, ВИНАРИЯ, ФУДТЕХ 2024
МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ

Клиент: Международен Панаир Пловдив
Международен панаир Пловдив е сред лидерите на изложбената индустрия в Югоизточна Европа и като такъв той се развива в крак с актуалните тенденции. Утвърдените международни изложби Агра, Винария и FoodTech всяка година представят атрактивни изложители от сферата на агробизнеса, винената и хранителната индустрия и привличат хиляди посетители.
Какви стъпки предприехме ние за тази цел?
Планът беше новата марткетингова стратегия да надгради миналогодишната, да увеличим периодът на кампанията и да фокусираме още повече усилия в намирането на изложители и посетители за изложбите.
- Актуализирахме Facebook страниците на изложбите и информацията в тях за 2024 година;
- Създадохме отделни нови Facebook събития;
- Насрочихме старта за месеци предварително;
- Като цел набелязахме и засилване на трафика към сайта на изложбите, както и към странците на евентите;
- Изградихме успешен микс от трафик, ремаркетинг и евент кампании;
- Създадохме рекламните послания;
- Активирахме рекламна кампания за таргетиране на изложители;
- Следяхме развитието ежедневно, анализирахме, настройвахме и публикувахме нови рекламни постове;
- Оптимизирахме разходите с увеличен бюджет;
- Създадохме трафик кампании;
- Разработихме привличащи вниманието индивидуални криейтиви;
- Използвахме видео реклами и създадохме специални аудитории;

Малко цифри за финал
Резултати
Reach
Достигнахме до 1 254 869 нови потребители
Импресии
Получихме 14 462 878 импресии
Link Clicks
19 912
Event Responses
6 991
Как го постигнахме?
Рекламни кампании
Създадохме отделна рекламна кампания за всяко едно от събитията с различни целеви аудитории.
Аудитории
Използвахме над 10 специални аудитории.
Ремаркетинг
Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории.
Реклами
Публикувахме 68 различни рекламни послания в общо 39 рекламни групи / Ad sets.
Трафик кампании
Направихме кампании за достигане на потенциални изложители.