Case Study: Facebook маркетинг и реклама
Агра, Винария, Фудтех 2023
Международен Панаир Пловдив
Facebook маркетинг и реклама на изложения Агра, Винария и Фудтех 2023 към Международен панаир Пловдив // 26 Feb 2023г.
Международен панаир Пловдив е сред лидерите на изложбената индустрия в Югоизточна Европа и като такъв той се развива в крак с актуалните тенденции. Утвърдените международни изложби Агра, Винария и FoodTech всяка година представят атрактивни изложители от сферата на агробизнеса, винената и хранителната индустрия и привличат хиляди посетители.
В тази връзка маркетингът на Международен панаир Пловдив се обърна към нас за съдействие с цел цялостно оптимизиране и популяризиране на онлайн присъствието, увеличаване броя на бизнес посетителите на трите изложби, както и привличане на нови изложители. Стартирахме с рекламните канали Facebook и Instagram.

Какви стъпки предприехме ние за тази цел?
- Направихме подробен анализ на текущото онлайн присъствие;
- Разработихме цялостна маркетингова стратегия за трите изложби Агра, Фудтех и Винария;
- Актуализирахме Facebook страниците на изложбите и информацията в тях;
- Създадохме отделни Facebook събития;
- Взаимодействахме с потребителите на всяко от събитията;
- Публикувахме новини и важни и важни теми за всяко от събитията;
- Засилихме честотата на публикаците;
- Създадохме самостоятелни Facebook рекламни кампании;
- Използвахме поредица от Facebook ремаркетинг кампании за топлите аудитории;
- Направихме множество криейтиви, необходими за всяка от рекламните кампании;
- Създадохме кратки рекламни видеа от миналогодишните изложения/прояви/събития;
- Стартирахме представянето на над 40 изложители в социалните мрежи;
- Ежедневно комуникирахме с екипа на Международен панаир Пловдив, за максимална точност;
- Направихме предписание и дадохме практически съвети как да се подобри представянето на уеб сайта на Международен Панаир Пловдив;
- Инсталирахме Facebook Pixel на уеб сайта на панаира за проследяване на конверсиите и създаване на целеви аудитории;
Малко цифри за финал:
Нищо нямаше да има смисъл, ако не беше довело до желаните резултати. Затова споделяме и тях:
Резултати:
Reach
Достигнахме до 992 905 нови потребители;
Импресии
Получихме 11 875 679 импресии;
Link Clicks
31 440 от които 24 432 уникални;
Трафик
50% повече посещения на сайта
Как го постигнахме?
Рекламни кампании
Създадохме отделна рекламна кампания за всяко едно от събитията;
Аудитории
Използвахме 10 специални аудитории;
Ремаркетинг
Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории;
Реклами
Публикувахме 52 различни рекламни послания;
Трафик кампания
Направихме рекламна кампания за директен трафик към уеб сайта;
Благодарим на Международен панаир Пловдив и целия екип за доверието и съвместната ни работа!