fbpx
+359882212021 social@artweb.bg

Case Study: Facebook маркетинг и реклама

Агра, Винария, Фудтех 2023
Международен Панаир Пловдив

Facebook маркетинг и реклама на изложения Агра, Винария и Фудтех 2023 към Международен панаир Пловдив // 26 Feb 2023г.

Международен панаир Пловдив е сред лидерите на изложбената индустрия в Югоизточна Европа и като такъв той се развива в крак с актуалните тенденции.  Утвърдените международни изложби Агра, Винария и FoodTech всяка година представят атрактивни изложители от сферата на агробизнеса, винената и хранителната индустрия и привличат хиляди посетители.

В тази връзка маркетингът на Международен панаир Пловдив се обърна към нас за съдействие с цел цялостно оптимизиране и популяризиране на онлайн присъствието, увеличаване броя на бизнес посетителите на трите изложби, както и привличане на нови изложители. Стартирахме с рекламните канали Facebook и Instagram.

Case Study: Facebook маркетинг и реклама на изложения Агра, Винария и Фудтех 2023 към Международен панаир Пловдив

Какви стъпки предприехме ние за тази цел?

  • Направихме подробен анализ на текущото онлайн присъствие;
  • Разработихме цялостна маркетингова стратегия за трите изложби Агра, Фудтех и Винария;
  • Актуализирахме Facebook страниците на изложбите и информацията в тях;
  • Създадохме отделни Facebook събития;
  • Взаимодействахме с потребителите на всяко от събитията;
  • Публикувахме новини и важни и важни теми за всяко от събитията;
  • Засилихме честотата на публикаците;
  • Създадохме самостоятелни Facebook рекламни кампании;
  • Използвахме поредица от Facebook ремаркетинг кампании за топлите аудитории;
  • Направихме множество криейтиви, необходими за всяка от рекламните кампании;
  • Създадохме кратки рекламни видеа от миналогодишните изложения/прояви/събития;
  • Стартирахме представянето на над 40 изложители в социалните мрежи;
  • Ежедневно комуникирахме с екипа на Международен панаир Пловдив, за максимална точност;
  • Направихме предписание и дадохме практически съвети как да се подобри представянето на уеб сайта на Международен Панаир Пловдив;
  • Инсталирахме Facebook Pixel на уеб сайта на панаира за проследяване на конверсиите и създаване на целеви аудитории;

Малко цифри за финал:

Нищо нямаше да има смисъл, ако не беше довело до желаните резултати. Затова споделяме и тях:

Резултати:

Z

Reach

Достигнахме до 992 905 нови потребители;

Z

Импресии

Получихме 11 875 679 импресии;

Z

Link Clicks

31 440 от които 24 432 уникални;

Z

Трафик

50% повече посещения на сайта

Как го постигнахме?

Z

Рекламни кампании

Създадохме отделна рекламна кампания за всяко едно от събитията;

Z

Аудитории

Използвахме 10 специални аудитории;

Z

Ремаркетинг

Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории;

Z

Реклами

Публикувахме 52 различни рекламни послания;

Z

Трафик кампания

Направихме рекламна кампания за директен трафик към уеб сайта;

Благодарим на Международен панаир Пловдив и целия екип за доверието и съвместната ни работа!