fbpx
+359882212021 social@artweb.bg

Case Study: Facebook маркетинг и реклама

природа, лов, риболов 2023
Международен Панаир Пловдив

Facebook маркетинг и реклама за международното изложение Природа, лов, риболов 2023 към Международен панаир Пловдив // 22 Март 2023г.

Панаирният комплекс е най-големият в Югоизточна Европа и е знаков за град Пловдив. Целогодишно тук се провеждат специализирани международни изложения.

Международната изложба Природа, Лов, Риболов е насочена към институции и сдружения, свързани с горското стопанство, рибарството и дивечовъдната дейност. Събитието всяка година събира хиляди професионалисти и любители на спортовете сред природата.

В духа на успешното ни досегашно партньорство с Международен Панаир Пловдив, продължихме съвместна работа с цел засилване популяризацията на тази изложба и разширяване кръга от целеви потребители. Фокусирахме се във Facebook активност.

Природа, лов, риболов 2023

Какви стъпки предприехме ние за тази цел?

  • Направихме подробен анализ на текущото онлайн присъствие;
  • Разработихме цялостна маркетингова стратегия за Природа, лов, риболов 2023;
  • Актуализирахме Facebook страницата на изложбата и информацията в нея;
  • Създадохме специално Facebook събитие;
  • Взаимодействахме с потребителите на събитието;
  • Публикувахме новини и важни и важни теми;
  • Засилихме честотата на публикаците;
  • Създадохме спонсорирани Facebook рекламни кампании;
  • Използвахме поредица от Facebook ремаркетинг кампании за топлите аудитории;
  • Направихме множество криейтиви, необходими за всяка от рекламните кампании;
  • Стартирахме представянето на над 70 изложители в социалните мрежи;
  • Ежедневно комуникирахме с екипа на Международен панаир Пловдив, за максимална точност;
  • Направихме предписание и дадохме практически съвети как да се подобри представянето на уеб сайта на Международен Панаир Пловдив;
  • Инсталирахме Facebook Pixel на уеб сайта на панаира за проследяване на конверсиите и създаване на целеви аудитории;

Малко цифри за финал:

Нищо нямаше да има смисъл, ако не беше довело до желаните резултати. Затова споделяме и тях:

Резултати:

Z

Reach

Достигнахме до 316 409 нови потребители;

Z

Импресии

Получихме 2 377 485 импресии;

Z

Link Clicks

8 350 от които 7 356 уникални;

Z

Трафик

50% повече посещения на сайта

Как го постигнахме?

Z

Рекламни кампании

Създадохме спонсорирани рекламни кампании за всеки етап от фунията;

Z

Аудитории

Използвахме 5 специални аудитории;

Z

Ремаркетинг

Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории;

Z

Реклами

Публикувахме 13 различни рекламни послания;

Благодарим на Международен панаир Пловдив и целия екип за доверието и съвместната ни работа!