CASE STUDY: FACEBOOK МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
ПРИРОДА, ЛОВ, РИБОЛОВ 2023
МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ
Клиент: Международен Панаир Пловдив
Панаирният комплекс е най-големият в Югоизточна Европа и е знаков за град Пловдив. Целогодишно тук се провеждат специализирани международни изложения.
Международната изложба Природа, Лов, Риболов е насочена към институции и сдружения, свързани с горското стопанство, рибарството и дивечовъдната дейност. Събитието всяка година събира хиляди професионалисти и любители на спортовете сред природата.
В духа на успешното ни досегашно партньорство с Международен Панаир Пловдив, продължихме съвместна работа с цел засилване популяризацията на тази изложба и разширяване кръга от целеви потребители. Фокусирахме се във Facebook активност.
Какви стъпки предприехме ние за тази цел?
- Направихме подробен анализ на текущото онлайн присъствие;
- Разработихме цялостна маркетингова стратегия за Природа, лов, риболов 2023;
- Актуализирахме Facebook страницата на изложбата и информацията в нея;
- Създадохме специално Facebook събитие;
- Взаимодействахме с потребителите на събитието;
- Публикувахме новини и важни и важни теми;
- Засилихме честотата на публикаците;
- Създадохме спонсорирани Facebook рекламни кампании;
- Използвахме поредица от Facebook ремаркетинг кампании за топлите аудитории;
- Направихме множество криейтиви, необходими за всяка от рекламните кампании;
- Стартирахме представянето на над 70 изложители в социалните мрежи;
- Ежедневно комуникирахме с екипа на Международен панаир Пловдив, за максимална точност;
- Направихме предписание и дадохме практически съвети как да се подобри представянето на уеб сайта на Международен Панаир Пловдив;
- Инсталирахме Facebook Pixel на уеб сайта на панаира за проследяване на конверсиите и създаване на целеви аудитории;
Малко цифри за финал
Резултати
Reach
Достигнахме до 316 409 нови потребители
Импресии
Получихме 2 377 485 импресии
Link Clicks
8 350 от които 7 356 уникални
Трафик
50% повече посещения на сайта
Как го постигнахме?
Рекламни кампании
Създадохме спонсорирани рекламни кампании за всеки етап от фунията
Аудитории
Използвахме 5 специални аудитории
Ремаркетинг
Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории
Реклами
Публикувахме 13 различни рекламни послания