CASE STUDY: FACEBOOK МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
ТексТейлър
Експо 2023
Международно изложение за текстил и мода

Клиент: Международен Панаир Пловдив
Международен панаир Пловдив е сред лидерите в изложбената индустрия, като целогодишно организира и провежда над 40 изложбени прояви в разнообразни браншове.
Нашият дългогодишен клиент ни потърси отново с цел популяризация на тяхно предстоящо събитие – ТЕКСТЕЙЛЪР ЕКСПО 2023 и привличане на повече изложители и посетители.
Грандиозното събитие е високо ценено заради представянето на индустрията за текстил и облекло в България. То представлява актуален форум за текстилна, кожарска и модна индустрии,в съчетание с атрактивни ревюта, конкурси и представяния.
Този проект е пример за рекламна кампания за събитие с изключително малък бюджет. Въпреки това обаче сме постигнали отлични резултати. Ето как успяхме.
Какви стъпки предприехме ние за тази цел?
- Стартирахме с анализ на текущото онлайн присъствие
- Изследвахме целевата аудитория и конкурентите
- Изработихме цялостна стратегия, която да следваме стъпка по стъпка
- Разработихме няколко рекламни кампании като внимателно подбрахме аудиторията за всяка от тях
- Тъй като събитието вече привлича много международни участници, подготвихме рекламни послания отделно и за тях
- Тясно таргетирахме специфични и релевантни целеви аудитории
- Актуализирахме Facebook страницата на събитието
- Таргетирахме по категории и браншове и насочихме рекламите към най-подходящата аудитория
- Ежедневно оптимизирахме кампаниите, за да намерим най-добрите комбинации
- Оптимизирахме разпределението на рекламния бюджет
- Създадохме фуния за ремаркетинг
- Ежедневно публикувахме актуална информация от предстоящото и запознавахме потребителите с всички новости чрез дневни публикации и информативни постове
- Създадохме подходящи и атрактивни криейтиви
- Съгласуваме стъпките от дигиталната комуникация с екипа на Международен Панаир Пловдив

Малко цифри за финал
Резултати
Reach
Достигнахме до 140 945 нови потребители
Импресии
Получихме 430 210 импресии
Link Clicks
4871 уникални
Event Responses
2010 Event Responses
Как го постигнахме?
Рекламни кампании
Създадохме рекламна стратегия за Event Responses
Аудитории
Използвахме 2 специални аудитории
Ремаркетинг
Създадохме ремаркетинг кампании за топлите аудитории
Реклами
Публикувахме 10 различни рекламни послания